2316 016 726  Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα-Τετάρτη 10:00-18:00 & Πέμπτη 10:00-14:00            ΕΙΣΟΔΟΣ  |   ΕΓΓΡΑΦΗ   
» Αρχική » Εκπαίδευση-Σεμινάρια

Κωδ.: NO 61
ΜΕΘΟΔΟΣ ΝΟ ΒΟΤΟΧ-NΟ PROBLEM (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

ΜΕΘΟΔΟΣ ΝΟ ΒΟΤΟΧ-NΟ PROBLEM (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)


Κωδ.: NO 61
18/05/2024 10:00 - 16:00
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    • ΝΟ ΒΟΤΟΧ-NΟ PROBLEM!

      Πρόκειται για μία μέθοδο η οποία εστιάζει στην ακινητοποίηση των μυών του μετώπου, στην απομάκρυνση της έντασης από τη περιοχή του μετώπου και των φρυδιών,  τη βελτίωση της εικόνας των ματιών, των φρυδιών και του μετώπου γενικότερα.

      Τα αποτελέσματα είναι ίδια με το botox , αλλά είναι μόνιμα. Και αυτό γιατί, αναπρογραμματίζουμε τους μυς να μην κινούνται  και με το μασάζ διώχνουμε την ένταση που προκαλεί τις ρυτίδες. 

      Γιατί στην Olistiki.gr;

      Γιατί η σχολή μας είναι πιστοποιημένη από δύο φορείς εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Εξωτερικό:

      • ACTA (τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) σύμφωνα με το πρότυπο Quality Training Label
      • IPHM (International Practitioners of Holistic Medicine) Διεθνές Συμβούλιο Διαπίστευσης Εναλλακτικών Θεραπευτών


      Για περισσότερες πληροφορίες ή κρατήσεις πατήστε ΕΔΩ


ΝΟ ΒΟΤΟΧ-NΟ PROBLEM!

Πρόκειται για μία μέθοδο η οποία εστιάζει στην ακινητοποίηση των μυών του μετώπου, στην απομάκρυνση της έντασης από τη περιοχή του μετώπου και των φρυδιών,  τη βελτίωση της εικόνας των ματιών, των φρυδιών και του μετώπου γενικότερα.

Τα αποτελέσματα είναι ίδια με το botox , αλλά είναι μόνιμα. Και αυτό γιατί, αναπρογραμματίζουμε τους μυς να μην κινούνται  και με το μασάζ διώχνουμε την ένταση που προκαλεί τις ρυτίδες. 

Γιατί στην Olistiki.gr;

Γιατί η σχολή μας είναι πιστοποιημένη από δύο φορείς εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Εξωτερικό:

  • ACTA (τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) σύμφωνα με το πρότυπο Quality Training Label
  • IPHM (International Practitioners of Holistic Medicine) Διεθνές Συμβούλιο Διαπίστευσης Εναλλακτικών Θεραπευτών


Για περισσότερες πληροφορίες ή κρατήσεις πατήστε ΕΔΩ




 
*
*
*
 
Σεμινάρια – Εκπαίδευση






































































 
Άρθρα