2316 016 726        Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα-Πέμπτη 10:00-14:00 & 17:00-21:00            ΕΙΣΟΔΟΣ  |   ΕΓΓΡΑΦΗ   
» Αρχική » Εκπαίδευση-Σεμινάρια

Κωδ.: Διαδικτυακό
Εκπαίδευση στην Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική (Webinar)

Εκπαίδευση στην Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική (Webinar)


Κωδ.: Διαδικτυακό
24/09/2022 10:00-15:00
  • ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    • Η παραδοσιακή κινέζικη ιατρική είναι ανά ολοκληρωμένο σύστημα που εξετάζει ανισορροπίες και σύνδρομα  του ανθρώπινου οργανισμού, όπου κάποια όργανα ενεργειακά αποδυναμώνονται. Καθώς προσβάλλεται η ισορροπία της ενεργειακής υποστήριξης των οργάνων μεταξύ τους, έχουμε φαινόμενα υπερελέγχου ή αντιελέγχου, δηλαδή κάποια όργανα επιβάλλονται έναντι άλλων υπονομεύοντας την λειτουργία τους.  

      Η ενεργειακή ανισορροπία επί μακρό διάστημα, εύκολα μπορεί να εξελιχθεί σε λειτουργικό πρόβλημα και να δημιουργήσει παθολογίες.  Η ΠΚΙ μέσα από την εξισορρόπησή των δύο αντίρροπων αλλά και αλληλοσυμπληρωμένων δυνάμεων του Yin και του Yang, προσπαθεί να επαναφέρει τον οργανισμό σε κατάσταση ομοιόστασης.

      Ως Yin στην ανατολική κοσμοθεωρία θεωρείται το μέσα, το κάτω, το μπροστά, το εσωτερικό, το κρύο, ο χειμώνας, η υγρασία, το σκοτεινό, η ύλη, η λύπη, η γυναίκα, ο συντηρητισμός, η κεντρομόλος δύναμη κ.ο.κ.

      Ως Yang θεωρείται το έξω, το πάνω, το πίσω, το εξωτερικό, η ζέστη, το καλοκαίρι, η ξηρασία, το φωτεινό, η ενέργεια, η χαρά, ο άνδρας ο επαναστατισμός, η φυγόκεντρος δύναμη κ.ο.κ 

      Στην θεώρηση της ΠΚΙ οι εξωτερικοί βλαπτικοί παράγοντες (άνεμος, υγρασία, κρύο, ζέστη, ξηρασία) δρουν στο ανθρώπινο σώμα όπως ακριβώς και στη φύση.  Ο άνεμος με την Yang έκφραση του διαθέτει επεκτατικότητα και τείνει να επηρεάσει διαφορετικές περιοχές του σώματος.  Η υγρασία όπως και στην φύση δημιουργεί λίμναση των υγρών, φούσκωμα και βάρος στο σώμα.  Το κρύο συστέλλει, επιβραδύνει και σκεβρώνει ενώ η ζέστη διαστέλλει και έχει την τάση για ανοδική πορεία. Τέλος η ξηρασία αφυδατώνει και δημιουργεί ρωγμές.

      Στην ΠΚΙ το κάθε όργανο του ανθρώπινου οργανισμού αντιστοιχεί σε κάποιο από τα 5 στοιχεία (φωτιά, γη, νερό, ξύλο, μέταλλο).  Εκτός των οργάνων όμως, αντιστοίχηση με τα 5 στοιχεία υπάρχει και σε ένα σύνολο ενεργειακών καναλιών που διατρέχουν ολόκληρο το σώμα και ονομάζονται μεσημβρινοί.  Ο κάθε μεσημβρινός σχετίζεται ενεργειακά με συγκεκριμένα όργανα, ιστούς μυϊκές ομάδες και νεύρα και αποτελεί την πύλη επικοινωνίας και μεταφοράς ερεθισμάτων.

       

      Η σωστή ερμηνεία των επιδράσεων των εξωτερικών βλαπτικών παραγόντων και η εις βάθος κατανόηση της λειτουργίας των 5 στοιχείων θα οδηγήσουν στην σωστή διάγνωση και σωστή παρέμβαση του θεραπευτή, εκτοξεύοντας πραγματικά τα επιτυχή αποτελέσματα του. 

      Γιατί σε εμάς:

      • Γιατί η σχολή μας είναι πιστοποιημένοη από την ACTA (τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) σύμφωνα με το πρότυπο QUALITY TRAING LABEL επιπέδου EXPERT.
      • Γιατί μαθαίνεις από τους καλύτερους! Οι εισηγητές είναι επαγγελματίες του χώρου με μεγάλη εμπειρία σε συνεδρίες  αντιμετώπισης πραγματικών παθήσεων. Η εμπειρία τους αυτή μεταφέρεται στους  μαθητές μέσω της θεωρίας αλλά και μέσω της πρακτικής εξάσκησης  η οποία αποτελεί μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών μας κύκλων.

      Διδακτέα ύλη:

      1η θεματική ενότητα: Το Τσι και η ανάγκη για την ομαλή και απρόσκοπτη ροή του στα όργανα και στους μεσημβρινούς

      • Τι είναι και πως παράγεται το Τσι, σύνδρομα Τσι (στάση, ανεπάρκεια, επαναστατικό Τσι), βελονιστικά σημεία
      • Η πεμπτουσία jing και η γενετήσια δύναμη των νεφρών

      Εισαγωγή στο σύστημα μεσημβρινών

      2η θεματική ενότητα : Εισαγωγή στην Κινεζική σκέψη, στον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον μικρόκοσμο (άνθρωπο) μέσα στον μακρόκοσμο (σύμπαν), τους συμπαντικούς νόμους που διέπουν την υγεία και την ψυχοσωματικοδιανοητική ισορροπία.  .

      • θεωρεία yin – Yang, σύνδρομα ανεπάρκειας και υπερβολής
      • βελονιστικά σημεία
      • Θεωρία zang fu οργάνων και η λειτουργία τους

      3η θεματική ενότητα : Στοιχείο του Μετάλλου

      • Όργανα 
      • Λειτουργίες
      • Σύνδρομα
      • Μεσημβρινοί
      • Ιδιοσυγκρασία
      • Χαρακτηρολογία
      • Βελονιστικά σημεία

      4η θεματική ενότητα Στοιχείο του νερού

      • Όργανα 
      • Λειτουργίες
      • Σύνδρομα
      • Μεσημβρινοί
      • Ιδιοσυγκρασία
      • Χαρακτηρολογία
      • Βελονιστικά σημεία

      5η θεματική ενότητα : Στοιχείο του Ξύλου

      • Όργανα 
      • Λειτουργίες
      • Σύνδρομα
      • Μεσημβρινοί
      • Ιδιοσυγκρασία
      • Χαρακτηρολογία
      • Βελονιστικά σημεία 

      6η θελονιστικά σημείαεματική ενότητα Στοιχείο της φωτιάς

      • Όργανα 
      • Λειτουργίες
      • Σύνδρομα
      • Μεσημβρινοί
      • Ιδιοσυγκρασία
      • Χαρακτηρολογία
      • Βελονιστικά σημεία

      7η θεματική ενότητα : Στοιχείο της Γης

      • Όργανα
      • Λειτουργίες
      • Σύνδρομα
      • Μεσημβρινοί
      • Ιδιοσυγκρασία
      • Χαρακτηρολογία
      • Βελονιστικά σημεία

      8η θεματική ενότητα : Σύνδρομα ανεπάρκειας και υπερβολής των οργάνων -Εξισορρόπηση της ενεργειακής κατάστασης τους

      • Η θεωρία των πέντε στοιχείων (σχέση ελέγχου- υπερελέγχου, αντιελέγχου)
      • Θεωρεία των 8 αρχών (Εσωτερικό - Εξωτερικό, Ανεπάρκεια - Υπερβολή, Κρύο - Ζέστη, yin – yang)

      9η θεματική ενότητα: Παράγοντες ασθένειας 

      • εξωτερικοί και εσωτερικοί παράγοντες ασθένειας (Κρύο Ζέστη, υγρασία, ξηρασία, άνεμος),
      • Τα συναισθήματα ως παράγοντας ασθένειας

      10η θεματική ενότητα : Εξέταση, αξιολόγηση και εφαρμογή σε πραγματικά περιστατικά με εποπτεία -  ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση – Αρχείο ασθενών

      •  Αξιολόγηση ασθενών σε πραγματικές συνθήκες (Οι μαθητές θα μπορούν να φέρνουν γνωστούς τους για αξιολόγηση και θα γίνει προσομοίωση συνεδρίας)
      • Ερωτηματολόγιο

      Σε ποιους απευθύνεται

      Ο εκπαιδευτικός κύκλος Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής αφορά τελειόφοιτους ρεφλεξολογίας, αλλά και άλλους δια χειρών επαγγελματίες της υγείας, που επιθυμούν να αυξήσουν τις θεραπευτικές τους τεχνικές, ώστε να προσεγγίζουν αποτελεσματικότερα τα προβλήματα υγείας των πελατών τους. Βοηθά στο να τους δώσει γνώσεις και εργαλεία, ώστε να είναι καλύτεροι επαγγελματίες, να έχουν πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχιών στις συνεδρίες τους και λιγότερα αδιέξοδα.

      ΔΙΠΛΩΜΑ “ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ” ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ REFLEXOLOGIA.GR ΚΑΙ OLISTIKI.GR 

      Η ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ “QUALITY TRAINING LABEL” ΤΗΣ ACTA (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ).

       

Η παραδοσιακή κινέζικη ιατρική είναι ανά ολοκληρωμένο σύστημα που εξετάζει ανισορροπίες και σύνδρομα  του ανθρώπινου οργανισμού, όπου κάποια όργανα ενεργειακά αποδυναμώνονται. Καθώς προσβάλλεται η ισορροπία της ενεργειακής υποστήριξης των οργάνων μεταξύ τους, έχουμε φαινόμενα υπερελέγχου ή αντιελέγχου, δηλαδή κάποια όργανα επιβάλλονται έναντι άλλων υπονομεύοντας την λειτουργία τους.  

Η ενεργειακή ανισορροπία επί μακρό διάστημα, εύκολα μπορεί να εξελιχθεί σε λειτουργικό πρόβλημα και να δημιουργήσει παθολογίες.  Η ΠΚΙ μέσα από την εξισορρόπησή των δύο αντίρροπων αλλά και αλληλοσυμπληρωμένων δυνάμεων του Yin και του Yang, προσπαθεί να επαναφέρει τον οργανισμό σε κατάσταση ομοιόστασης.

Ως Yin στην ανατολική κοσμοθεωρία θεωρείται το μέσα, το κάτω, το μπροστά, το εσωτερικό, το κρύο, ο χειμώνας, η υγρασία, το σκοτεινό, η ύλη, η λύπη, η γυναίκα, ο συντηρητισμός, η κεντρομόλος δύναμη κ.ο.κ.

Ως Yang θεωρείται το έξω, το πάνω, το πίσω, το εξωτερικό, η ζέστη, το καλοκαίρι, η ξηρασία, το φωτεινό, η ενέργεια, η χαρά, ο άνδρας ο επαναστατισμός, η φυγόκεντρος δύναμη κ.ο.κ 

Στην θεώρηση της ΠΚΙ οι εξωτερικοί βλαπτικοί παράγοντες (άνεμος, υγρασία, κρύο, ζέστη, ξηρασία) δρουν στο ανθρώπινο σώμα όπως ακριβώς και στη φύση.  Ο άνεμος με την Yang έκφραση του διαθέτει επεκτατικότητα και τείνει να επηρεάσει διαφορετικές περιοχές του σώματος.  Η υγρασία όπως και στην φύση δημιουργεί λίμναση των υγρών, φούσκωμα και βάρος στο σώμα.  Το κρύο συστέλλει, επιβραδύνει και σκεβρώνει ενώ η ζέστη διαστέλλει και έχει την τάση για ανοδική πορεία. Τέλος η ξηρασία αφυδατώνει και δημιουργεί ρωγμές.

Στην ΠΚΙ το κάθε όργανο του ανθρώπινου οργανισμού αντιστοιχεί σε κάποιο από τα 5 στοιχεία (φωτιά, γη, νερό, ξύλο, μέταλλο).  Εκτός των οργάνων όμως, αντιστοίχηση με τα 5 στοιχεία υπάρχει και σε ένα σύνολο ενεργειακών καναλιών που διατρέχουν ολόκληρο το σώμα και ονομάζονται μεσημβρινοί.  Ο κάθε μεσημβρινός σχετίζεται ενεργειακά με συγκεκριμένα όργανα, ιστούς μυϊκές ομάδες και νεύρα και αποτελεί την πύλη επικοινωνίας και μεταφοράς ερεθισμάτων.

 

Η σωστή ερμηνεία των επιδράσεων των εξωτερικών βλαπτικών παραγόντων και η εις βάθος κατανόηση της λειτουργίας των 5 στοιχείων θα οδηγήσουν στην σωστή διάγνωση και σωστή παρέμβαση του θεραπευτή, εκτοξεύοντας πραγματικά τα επιτυχή αποτελέσματα του. 

Γιατί σε εμάς:

  • Γιατί η σχολή μας είναι πιστοποιημένοη από την ACTA (τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) σύμφωνα με το πρότυπο QUALITY TRAING LABEL επιπέδου EXPERT.
  • Γιατί μαθαίνεις από τους καλύτερους! Οι εισηγητές είναι επαγγελματίες του χώρου με μεγάλη εμπειρία σε συνεδρίες  αντιμετώπισης πραγματικών παθήσεων. Η εμπειρία τους αυτή μεταφέρεται στους  μαθητές μέσω της θεωρίας αλλά και μέσω της πρακτικής εξάσκησης  η οποία αποτελεί μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών μας κύκλων.

Διδακτέα ύλη:

1η θεματική ενότητα: Το Τσι και η ανάγκη για την ομαλή και απρόσκοπτη ροή του στα όργανα και στους μεσημβρινούς

  • Τι είναι και πως παράγεται το Τσι, σύνδρομα Τσι (στάση, ανεπάρκεια, επαναστατικό Τσι), βελονιστικά σημεία
  • Η πεμπτουσία jing και η γενετήσια δύναμη των νεφρών

Εισαγωγή στο σύστημα μεσημβρινών

2η θεματική ενότητα : Εισαγωγή στην Κινεζική σκέψη, στον τρόπο που αντιλαμβάνεται τον μικρόκοσμο (άνθρωπο) μέσα στον μακρόκοσμο (σύμπαν), τους συμπαντικούς νόμους που διέπουν την υγεία και την ψυχοσωματικοδιανοητική ισορροπία.  .

  • θεωρεία yin – Yang, σύνδρομα ανεπάρκειας και υπερβολής
  • βελονιστικά σημεία
  • Θεωρία zang fu οργάνων και η λειτουργία τους

3η θεματική ενότητα : Στοιχείο του Μετάλλου

  • Όργανα 
  • Λειτουργίες
  • Σύνδρομα
  • Μεσημβρινοί
  • Ιδιοσυγκρασία
  • Χαρακτηρολογία
  • Βελονιστικά σημεία

4η θεματική ενότητα Στοιχείο του νερού

  • Όργανα 
  • Λειτουργίες
  • Σύνδρομα
  • Μεσημβρινοί
  • Ιδιοσυγκρασία
  • Χαρακτηρολογία
  • Βελονιστικά σημεία

5η θεματική ενότητα : Στοιχείο του Ξύλου

  • Όργανα 
  • Λειτουργίες
  • Σύνδρομα
  • Μεσημβρινοί
  • Ιδιοσυγκρασία
  • Χαρακτηρολογία
  • Βελονιστικά σημεία 

6η θελονιστικά σημείαεματική ενότητα Στοιχείο της φωτιάς

  • Όργανα 
  • Λειτουργίες
  • Σύνδρομα
  • Μεσημβρινοί
  • Ιδιοσυγκρασία
  • Χαρακτηρολογία
  • Βελονιστικά σημεία

7η θεματική ενότητα : Στοιχείο της Γης

  • Όργανα
  • Λειτουργίες
  • Σύνδρομα
  • Μεσημβρινοί
  • Ιδιοσυγκρασία
  • Χαρακτηρολογία
  • Βελονιστικά σημεία

8η θεματική ενότητα : Σύνδρομα ανεπάρκειας και υπερβολής των οργάνων -Εξισορρόπηση της ενεργειακής κατάστασης τους

  • Η θεωρία των πέντε στοιχείων (σχέση ελέγχου- υπερελέγχου, αντιελέγχου)
  • Θεωρεία των 8 αρχών (Εσωτερικό - Εξωτερικό, Ανεπάρκεια - Υπερβολή, Κρύο - Ζέστη, yin – yang)

9η θεματική ενότητα: Παράγοντες ασθένειας 

  • εξωτερικοί και εσωτερικοί παράγοντες ασθένειας (Κρύο Ζέστη, υγρασία, ξηρασία, άνεμος),
  • Τα συναισθήματα ως παράγοντας ασθένειας

10η θεματική ενότητα : Εξέταση, αξιολόγηση και εφαρμογή σε πραγματικά περιστατικά με εποπτεία -  ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση – Αρχείο ασθενών

  •  Αξιολόγηση ασθενών σε πραγματικές συνθήκες (Οι μαθητές θα μπορούν να φέρνουν γνωστούς τους για αξιολόγηση και θα γίνει προσομοίωση συνεδρίας)
  • Ερωτηματολόγιο

Σε ποιους απευθύνεται

Ο εκπαιδευτικός κύκλος Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής αφορά τελειόφοιτους ρεφλεξολογίας, αλλά και άλλους δια χειρών επαγγελματίες της υγείας, που επιθυμούν να αυξήσουν τις θεραπευτικές τους τεχνικές, ώστε να προσεγγίζουν αποτελεσματικότερα τα προβλήματα υγείας των πελατών τους. Βοηθά στο να τους δώσει γνώσεις και εργαλεία, ώστε να είναι καλύτεροι επαγγελματίες, να έχουν πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχιών στις συνεδρίες τους και λιγότερα αδιέξοδα.

ΔΙΠΛΩΜΑ “ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ” ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ REFLEXOLOGIA.GR ΚΑΙ OLISTIKI.GR 

Η ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ “QUALITY TRAINING LABEL” ΤΗΣ ACTA (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ).

 




*
*
*
 
Σεμινάρια – Εκπαίδευση









































 
Άρθρα