2316 016 726        Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα-Πέμπτη 10:00-14:00 & 17:00-21:00            ΕΙΣΟΔΟΣ  |   ΕΓΓΡΑΦΗ   
» Αρχική » Άρθρα » Τρόπος ζωής

Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας.
 Είναι φυσιολογικό να έχετε μια άτονη μέρα. Αν όμως καθημερινά  νοιώθετε κουρασμένοι, λαχταράτε συνεχώς έναν υπνάκο ή ψάχνετε για μια καφετιέρα χωρίς πάτο, ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε τις συνήθειές σας.  

Μπορείτε να κάνετε αλλαγές στη καθημερινότητα σας που θα αυξήσουν το επίπεδο ενέργειας και θα σας βοηθήσουν να σταματήσετε να αισθάνεστε κουρασμένοι όλη την ώρα.

-Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο σας
Ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός για την υγεία σας όσο η σωστή διατροφή και η άσκηση. Ο  ύπνος λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα είναι η πιο κοινή αιτία εξάντλησης. Η έλλειψη ύπνου έχει επίσης συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο σοβαρών ατυχημάτων καθώς και με προβλήματα υγείας  όπως μειωμένη ανοσία, διαβήτη, καρδιακά προβλήματα κ.α.

-Προσθέστε πρωτεΐνη στα γεύματα σας
Το συνηθισμένο πρωινό σας είναι ένα κρουασάν, ένα ντόνατ, ένα μπολ με ζαχαρούχα δημητριακά ή τίποτα; Το να γεμίζετε το σώμα σας με μεγάλη δόση υδατανθράκων οδηγεί σε αύξηση του σακχάρου στο αίμα, ακολουθούμενη από μείωση της ενέργειας του οργανισμού. Χρησιμοποιήστε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. Η πρωτεΐνη αποτρέπει τις έντονες διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα, δίνοντας σας περισσότερη ενέργεια.

-Περιορίστε την καφεΐνη και το αλκοόλ
Η καφεΐνη, με τη μορφή καφέ, τσαγιού, ενεργειακών ποτών ή ακόμα και σοκολάτας, μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σας, προκαλώντας υπερένταση και κρατώντας σας ξύπνιους.
Το αλκοόλ μπορεί επίσης να σας επηρεάσει διαταράσσοντας τη διάρκεια του ύπνου σας. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί επίσης να οδηγήσει σε hangover και ένα δύσκολο και νυσταγμένο ξεκίνημα της ημέρας σας.

-Κινηθείτε περισσότερο
Φαίνεται αντιφατικό, αλλά η καθημερινή κούραση μπορεί να είναι ο τρόπος του σώματός σας να φωνάζει για περισσότερη δραστηριότητα. Η άσκηση ανεβάζει το μεταβολισμό σας, τονώνει τη διάθεσή σας και σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα.
Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων συνιστούν τουλάχιστον 150 λεπτά άσκησης κάθε εβδομάδα, που ισοδυναμεί με περίπου 30 λεπτά την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα. Δεν είναι απαραίτητο να περνάτε ώρες στο γυμναστήριο. Κάντε ένα γρήγορο περπάτημα γύρω από το τετράγωνο, χρησιμοποιήστε τις σκάλες και όχι ασανσέρ, κατεβείτε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα.

-Πίνετε περισσότερο νερό
Πολλοί άνθρωποι δεν πίνουν αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη υπνηλία, κόπωση και ευερεθιστότητα. Δοκιμάστε μόλις ξυπνήστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν φτιάξετε τον καφέ ή το τσάι σας ή να έχετε πάντα κοντά σας ένα επαναγεμιζόμενο μπουκάλι νερού, ή ακόμα να εναλλάξτε άλλα ποτά με ένα ποτήρι νερό.

-Βρείτε χρόνο για διασκέδαση
Η διασκέδαση και το γέλιο είναι υπέροχα δυναμωτικά  γι' αυτό κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να επιδοθείτε σε μια αγαπημένη σας δραστηριότητα κάθε μέρα, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα πχ συναντηθείτε με φίλους, διαβάστε το αγαπημένο σας βιβλίο, ασχοληθείτε με ένα χόμπι που σας ευχαριστεί.

-Διαχειριστείτε τα αρνητικά συναισθήματα
Μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να μιλήσετε με έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας για να εντοπίσετε την πηγή των αρνητικών συναισθημάτων σας και να καταλήξετε σε στρατηγικές αντιμετώπισης.
 
Αν λοιπόν στην καθημερινότητά σας φαίνεται ότι απλά δεν υπάρχει αρκετή καφεΐνη στον κόσμο για να σας βοηθήσει να αντέξετε, ήρθε η ώρα να αφήσετε το φλιτζάνι του καφέ και να αρχίσετε να κάνετε υγιείς αλλαγές για να αυξήσετε την ενέργειά σας και να νοιώσετε καλύτερα.
Σεμινάρια – Εκπαίδευση




































 
Άρθρα








« Επιστροφή